28 January 2007

Oslotur


Nå er jeg i Oslo og besøker Victoria. I går var vi ute og shoppet masse klær. Jeg aner en begynnelse av å bli shopoholiker, med Victoria som pusher meg inn i alle de fristende butikkene i Bogstadveien. Resultatet ble veldig bra, dette blir nok ikke siste gangen. Vi har også planer om Spa i nærmeste framtid, med stor støtte fra Ole og Lee.
I morgen blir det kino: "Kunsten å tenke negeativt." Vi har store forventninger til den. Hjemreisen er på tirsdag, gleder meg til å se Ole igjen, som har vært en tur hos sine foreldre i Danmark.

5 comments:

Victoria said...

Hei mamma! Gratulerer med blogg:) Gleder meg til å følge med på den. Jeg har troen på at dette blir bra!

Lotte said...

Gratulerer med blogg, Ingeborg!:)

Unn Kristin said...

Hei hei :) så koselig at du har fått deg blogg!! Nydelig bilde av deg og Victoria forresten, hun ligner sin mor :) Lenge siden jeg har sett deg nå.Det skal bli morsomt å følge blogen din.Jeg er ikke så flink og oppdater min, men jeg skal bli flinkere! Stor klem fra Unn Kristin

Unn Kristin said...

Oi..det ble mange skrivefeil på en gang!! Jeg er ikke så dårlig i norsk altså, måtte bare få sagt det ;)

Anonymous said...

Hei jenter.
Så koselig at dere leser bloggen min. Ja, jeg leser også det dere skriver, morsomt. Har også lagt igjen kommentar men det er noen som spiser de, forsvinner i alle fall.
Glad i dere alle.