12 April 2007

Bilder fra Bortistua.

Jeg er kjempestolt, har greid å legge inn bilder uten hjelp fra kloke hoder.
Tenk, selv mor kan. Til deg som strever, gi ikke opp. Kanskje er det bare et dobbelklikk som skal til, morsomt er det i alle fall.

Ja, her er noen bilder fra påsken, hvor vi innviet Bortistua. Huset er over hundre år gammelt og ligger på en naturperle ute ved havet. Et flott par, ønsket oss velkommen og kan du tenke deg hvem det var, jo et ørnepar, de sitter daglig i tretoppene ved huset vårt.
Her er masse flott natur, rikt dyreliv og et helt spesielt flott lys for den som liker å ta bilder.
Koselige naboer, hvor alle kjenner alle og vet alt om alle. Ja, ja....
Er du på " gjennomreise" er du velkommen til å stikke innom. Her er det alltid fyr på peisen og kaffe på kanna. Så er det mange senger til å sove i, også en til deg.

7 comments:

Victoria said...

Gleder meg til å møte frua på gården. Og ørnene. Det blir som i et eventyr. Kanskje jeg blir inspirert?

Anonymous said...

Hei mamma!

Så artig at du har oppdatert bloggen din. Nå gleder vi oss virkelig til å komme på Jøa. Det skal bli godt å være sammen med dere samt nyte natur og dyreliv. Kanskje det blir en båttur eller to også? Vi gleder oss iallefall veldig. Klem fra oss alle

Unn Kristin said...

Hei hei og tusen takk for kommentar på bloggen min :)Wooow for en nydelig plass dere har fått dere.Du kan regne med meg på besøk hvertfall!! Kanskje jeg kunne komme en tur i sommerferien :)Du skriver forferdelig underholdende..holder på å le meg skakk her.Særlig den tægginga!! :)

Ingeborg said...

Vic.
Du blir inspirert. Det kommer til å boble over av all skrivelyst du har lagret inni deg.
Gleder meg til å få deg og dine venner på besøk i Bortistua. Da kan Toril komme også. Har tenkt meg en tur innom butikken hennes en dag. Det er bare å planlegge en tur hit.

Ingeborg said...

Båttur blir det helt sikkert.
Barna kan løpe rundt på tunet uten å være redd for biler. De ka se på villsauene som går utenfor kjøkkenvinduet og pusekatten som sover på låven. Det blir helt topp.

Ingeborg said...

Unn Kristin.
Håper at du kommer i sommerferien, her er det plass til mange. Da skal vi ha det morro.

Hanna said...

Gleder meg til å komme på besøk på gården din. Skal bli spennende å se hva som vokser i hagen. Kanskje du har noen skjeldne stauder,- ikke godt å vite...